fbpx

Taisyklės (apartamentų nuoma)

Bendrosios sąlygos

1. Šios sąlygos (toliau – Sąlygos) yra neišskiriama trumpalaikės apartamentų nuomos Svencelėje ir Kunigiškiuose paslaugų teikimo sutarties (toliau – Sutartis), kuri sudaroma tarp Nuomininko ir Nuomotojo pagal Nuomininko interneto svetainėse www.mariosirjura.lt ar www.hospitable.com (toliau – Svetainė), telefonu, elektroniniu paštu ar kitais komunikacijos kanalais pateiktą rezervaciją, dalis.

2. Sąvokos:

• Rezervacija – trumpalaikės nuomos paslauga, teikiama per www.mariosirjura.lt ar www.hospitable.com, kurią valdo ir administruoja MB ELTUVA, registruota adresu Girios g. 114A, LT-47252 Kaunas, kontaktinis el. pašto adresas [email protected], tel. nr. +37064985903 teikianti ir administruojanti trumpalaikę apartamentų nuomą pagal šias Sąlygas.

• Nuomotojas – MB ELTUVA, registruota adresu Girios g. 114A, LT-47252 Kaunas, kontaktinis el. pašto adresas [email protected], tel. nr. +37064985903.

• Nuomininkas – asmuo ar juridinis subjektas, kuris nuomoja būstą arba įsigyja kitas Nuomotojo paslaugas per www.mariosirjura.lt ar www.hospitable.com interneto svetaines. Tik pilnamečiai asmenys ir juridiniai subjektai, veikiantys per įgaliotus atstovus, gali būti Nuomininkai.

• Rezervacijos patvirtinimas – tai patvirtinimas, gautas iš Svetainės, dėl Nuomininko pateiktos rezervacijos.

• Atvykimas – tai procesas, kai Nuomininkas atvyksta į būstą ir prasideda nuomos laikotarpis.

• Išvykimas – tai procesas, kai Nuomininkas palieka būstą.

3. Sutartis laikoma sudaryta, kai Nuomininkas pateikia rezervaciją, pasirenka mokėjimo būdą, pateikia reikiamus duomenis ir gauna Nuomotojo rezervacijos patvirtinimą. Sutartis galioja iki nuomos laikotarpio pabaigos arba jos nutraukimo pagal šiose Sąlygose ar taikytinuose teisės aktuose nustatytas sąlygas.

4. Sąlygos yra privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Nuomininko ir Nuomotojo teisės ir pareigos, susijusios su rezervacijomis, mokėjimais, atvykimu, išvykimu ir kitais būsto nuomos aspektais Svetainėje.

5. Nuomotojas turi teisę keisti arba papildyti Sąlygas bet kuriuo metu. Užsiregistravęs Nuomininkas bus informuotas apie bet kokius pakeitimus ir turės patvirtinti naujas Sąlygas, kad galėtų tęsti paslaugų naudojimąsi. Pakeitimai Sąlygose pradeda galioti tik po to, kai yra atlikta rezervacija.

6. Šios Sąlygos pradeda galioti nuo jų paskelbimo datos ir pakeičia visus ankstesnius taisyklių dokumentus, susijusius su rezervacijomis Svetainėje.

7. Rezervacijos priimamos tik Svetainėje nurodytose vietose.

8. Pateikdamas rezervaciją, Nuomininkas patvirtina, kad susipažino su Sąlygomis, jas suprato ir sutinka su jomis.

9. Visi pranešimai Nuomininkui išsiunčiami Nuomotojo, nurodytu elektroninio pašto adresu, kurį Nuomininkas nurodė registruodamasis ar rezervuodamas per Svetainę. Nuomininkas turi naudotis Svetainėje nurodytais kontaktais, norėdamas susisiekti su Nuomotoju.

10. Nuomotojas turi teisę apriboti arba nutraukti Nuomininko prieigą prie Svetainės paslaugų, jei pastarasis pažeidžia Sąlygas arba bandyti pakenkti Svetainės stabilumui ir saugumui.

11. Nenugalimos jėgos atveju Nuomotojas gali laikinai sustabdyti Sutarties vykdymą iki aplinkybių pabaigos, informuodamas apie tai Nuomininką. Jei Nuomininkui toliau nebėra aktualus Sutarties įvykdymas, jis gali atsisakyti Sutarties, pranešdamas apie tai Nuomotojui.

12. Nuomotojas gali laikinai sustabdyti arba nutraukti Svetainės veiklą, informuodamas apie tai viešai Svetainėje. Prieš sustabdant ar nutraukiant veiklą, jau įvykdytos rezervacijos bus atliktos pagal Sąlygas.

Nuomininko registracija ir duomenų apsauga

13. Nuomininkas gali naudotis Svetaine ir pateikti rezervacijas suvedant savo el. paštą, mobilųjį telefono numerį ir kitus duomenis. Gali prireikti papildomos informacijos, pvz., vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys, mokėjimo kortelės duomenys.

14. Nuomininkas atsako už pateiktos informacijos tikslumą ir išsamumą. Pakeitus duomenis, Nuomininkas privalo juos nedelsiant atnaujinti. Nuomotojas neprisiima atsakomybės už netikslią ar neatnaujintą informaciją, kuri galėtų padaryti žalą.

15. Nepaisyti pranešimai apie Rezervacijas, įsigytų paslaugų suteikimą ir paskyros registraciją bus išsiunčiami nepriklausomai nuo Nuomininko nustatymų ar pasirinkimų.

16. Nuomotojas turi teisę rinkti ir valdyti Nuomininko pateiktus duomenis rezervacijų, duomenų tvarkymo ir analizės tikslais. Informacija gali būti naudojama rinkodaros tikslais su Nuomininko sutikimu arba atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas sąlygas. Nuomotojo duomenų apsaugos politika yra nustatyta pagal privatumo politiką, kuri yra išdėstyta skiltyje “Privatumo Politika”.

Nuomininko teisės

17. Nuomininkui suteikiamos teisės nuomotis apartamentus pagal šias Sąlygas ir taikytinas pardavimo sąlygas rezervacijos metu.

18. Nuomininkui suteikiamos teisės atsisakyti Sutarties, kaip numatyta apartamentų sąlygose, kurias galima rasti čia žemiau.

19. Nuomininkas yra įpareigotas pranešti Nuomotojui apie atsisakymą, pateikiant tinkamai užpildytą atsisakymo formą arba aiškų pareiškimą naudojantis nurodytais kontaktais.

20. Nuomininkas privalo palikti apartamentus iki sutarto laiko. Nuomininkas atsako už bet kokią žalą ar nuostolius, atsiradusius nuomos laikotarpiu.

21. Grąžinimai už atšauktas rezervacijas bus atlikti per 14 dienų nuo atsisakymo pranešimo, jei Nuomininkas nebuvo kaltas dėl jokios žalos apartamentams ir jei tenkinamos Rezervacijos atšaukimo sąlygos, kurias galima rasti žemiau.

Nuomininko pareigos

22. Nuomininkas turi laikytis šių Instrukcijų ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, naudodamasis internetine platforma ir išsinuomojamais būstais.

23. Nuomininkas privalo iš anksto apmokėti nustatytą sumą už būsto nuomos laikotarpį ir užsakytas papildomas paslaugas, kaip numato mokėjimo tvarka, pateikta žemiau.

24. Nuomininkas turi nuolat atnaujinti savo registracijos duomenis, kai kurie iš jų pasikeičia.

25. Nuomininkas neturi perduoti savo paskyros ar Rezervacijos duomenų jokiose aplinkybėse trečiosioms šalims.

26. Jei Nuomininkas nesilaiko šių Instrukcijų, Nuomotojas turi teisę nutraukti sutartį ir reikalauti, kad Nuomininkas nedelsiant paliktų išsinuomotus būstus.

Rezervacijos eiga

27. Rezervacija laikoma įvykusia kai Nuomininkas gauna laišką apie įvykusią rezervaciją.

28. Nuomininkas turi laikytis susitartų atvykimo ir išvykimo laikų. Atvykus anksčiau Nuomininkas neturės galimybės naudotis būstais.

29. Jei dėl neprognozuojamų priežasčių apartamentai tampa nepasiekiami, Nuomotojas pasiūlys panašią ar geresnę alternatyvą. Jei Nuomininkui nepatinka alternatyva, jis gali atšaukti Rezervaciją ir gauti visą sumokėtą sumą atgal.

30. Nuomininkas privalo patikrinti butą atvykimo metu ir nedelsdamas pranešti apie bet kokias iškilusias problemas.

Kainos, mokėjimo tvarka ir terminai

31. Kainos nurodomos eurais (EUR) ir apima visus taikytinus mokesčius ir rinkliavas. Kainų pateikimas yra būtinas Rezervacijos metu. 

32. Prieš atvykimo datą Nuomininkas turi sumokėti už Rezervaciją ir užsakytas papildomas paslaugas, naudodamasis mokėjimo būdais, nurodytais Svetainėje.

Baigiamosios nuostatos

33. Šios Sąlygos reguliuojamos Lietuvos Respublikos teisės aktais.

34. Žalą, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir nustatytus pagrindus, atlygina kaltoji šalis.

35. Visi ginčai, kylantys dėl šių Sąlygų, bus sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai bus nagrinėjami pagal Lietuvos Respublikos teisę.

36. Nuomininkai gali spręsti ginčus su Nuomotoju kreipdamiesi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilnius, Vilniaus g. 25, el. p. [email protected], tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt) arba Europos Komisijos Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą (http://ec.europa.eu/odr).

Šios Sąlygos paskutinį kartą atnaujintos 2024-06-01 dieną.

Taisyklės (vandens taksi paslauga)

1. Šios sąlygos (toliau – Sąlygos) yra neišskiriama vandens taksi paslaugų teikimo sutarties (toliau – Sutartis), kuri sudaroma tarp Kliento ir Operatoriaus pagal Operatoriaus interneto svetainėje www.mariosirjura.lt (toliau – Svetainė), telefonu, elektroniniu paštu ar kitais komunikacijos kanalais pateiktą rezervaciją, dalis.

2. Sąvokos:

• Rezervacija – vandens taksi paslauga, teikiama per www.mariosirjura.lt, kurią valdo ir administruoja MB ELTUVA, registruota adresu Girios g. 114A, LT-47252 Kaunas, kontaktinis el. pašto adresas [email protected], tel. nr. +37064985903 teikianti ir administruojanti tvandens taksi paslaugą pagal šias Sąlygas.

• Operatorius – MB ELTUVA, registruota adresu Girios g. 114A, LT-47252 Kaunas, kontaktinis el. pašto adresas [email protected], tel. nr. +37064985903.

• Klientas – asmuo ar juridinis subjektas, kuris naudojasi vandens taksi paslauga, užsakyta per www.mariosirjura.lt ar kitais komunikacijos kanalais. Tik pilnamečiai asmenys ir juridiniai subjektai, veikiantys per įgaliotus atstovus, gali būti Klientais.

• Rezervacijos patvirtinimas – tai patvirtinimas, gautas iš Svetainės, dėl Nuomininko pateiktos rezervacijos.

3. Sutartis laikoma sudaryta, kai Klientas pateikia rezervaciją, pasirenka mokėjimo būdą, pateikia reikiamus duomenis ir gauna Operatoriaus rezervacijos patvirtinimą. Sutartis galioja iki paslaugos pabaigos arba jos nutraukimo pagal šiose Sąlygose ar taikytinuose teisės aktuose nustatytas sąlygas.

4. Sąlygos yra privalomas dokumentas, kuriame nustatomos Kliento ir Operatoriaus teisės ir pareigos, susijusios su rezervacijomis, mokėjimais ir kitais vandens taksi paslaugos aspektais Svetainėje.

5. Nuomotojas turi teisę keisti arba papildyti Sąlygas bet kuriuo metu. Užsiregistravęs Klientas bus informuotas apie bet kokius pakeitimus ir turės patvirtinti naujas Sąlygas, kad galėtų tęsti paslaugų naudojimąsi. Pakeitimai Sąlygose pradeda galioti tik po to, kai yra atlikta rezervacija.

6. Šios Sąlygos pradeda galioti nuo jų paskelbimo datos ir pakeičia visus ankstesnius taisyklių dokumentus, susijusius su rezervacijomis Svetainėje.

7. Rezervacijos priimamos tik Svetainėje nurodytose vietose.

8. Pateikdamas rezervaciją, Klientas patvirtina, kad susipažino su Sąlygomis, jas suprato ir sutinka su jomis.

9. Visi pranešimai Klientui išsiunčiami nurodytu elektroninio pašto adresu, kurį Klientas nurodė rezervuodamas paslaugą per Svetainę ar kitais būdais. Klientas turi naudotis Svetainėje nurodytais kontaktais, norėdamas susisiekti su Operatoriumi.

10. Operatorius turi teisę apriboti arba nutraukti Kliento prieigą prie Svetainės paslaugų, jei pastarasis pažeidžia Sąlygas arba bandyti pakenkti Svetainės stabilumui ir saugumui.

11. Nenugalimos jėgos atveju Operatorius gali laikinai sustabdyti Sutarties vykdymą iki aplinkybių pabaigos, informuodamas apie tai Klientą. Jei Klientui toliau nebėra aktualus Sutarties įvykdymas, jis gali atsisakyti Sutarties, pranešdamas apie tai Operatoriui.

12. Operatorius gali laikinai sustabdyti arba nutraukti Svetainės veiklą, informuodamas apie tai viešai Svetainėje. Prieš sustabdant ar nutraukiant veiklą, jau įvykdytos rezervacijos bus atliktos pagal Sąlygas.

Kliento registracija ir duomenų apsauga

13. Klientas gali naudotis Svetaine ir pateikti rezervacijas suvedant savo el. paštą, ir kitus duomenis. Gali prireikti papildomos informacijos, pvz., vardas, pavardė, kontaktiniai duomenys, mokėjimo kortelės duomenys.

14. Klientas atsako už pateiktos informacijos tikslumą ir išsamumą. Pakeitus duomenis, Klientas privalo juos nedelsiant atnaujinti. Operatorius neprisiima atsakomybės už netikslią ar neatnaujintą informaciją, kuri galėtų padaryti žalą.

15. Nepaisyti pranešimai apie Rezervacijas, įsigytų paslaugų suteikimą ir paskyros registraciją bus išsiunčiami nepriklausomai nuo Kliento nustatymų ar pasirinkimų.

16. Operatorius turi teisę rinkti ir valdyti Kliento pateiktus duomenis rezervacijų, duomenų tvarkymo ir analizės tikslais. Informacija gali būti naudojama rinkodaros tikslais su Kliento sutikimu arba atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas sąlygas. Operatoriaus duomenų apsaugos politika yra nustatyta pagal privatumo politiką, kuri yra išdėstyta skiltyje “Privatumo Politika”.

Kliento teisės

17. Klientui suteikiamos teisės naudotis vandens taksi paslauga pagal šias Sąlygas ir taikytinas pardavimo sąlygas rezervacijos metu.

18. Klientui suteikiamos teisės atsisakyti Sutarties, kaip numatyta sąlygose, kurias galima rasti čia žemiau.

19. Klientas yra įpareigotas pranešti Operatoriui apie atsisakymą, pateikiant tinkamai užpildytą atsisakymo formą arba aiškų pareiškimą naudojantis nurodytais kontaktais.

20. Grąžinimai už atšauktas rezervacijas negalimi.

Kliento pareigos

21. Klientas turi laikytis šių Instrukcijų ir Lietuvos Respublikos teisės aktų, naudodamasis internetine platforma ir vandens taksi.

22. Klientas privalo iš anksto apmokėti nustatytą sumą už paslaugą kaip numato mokėjimo tvarka, pateikta žemiau.

23. Klientas turi nuolat atnaujinti savo registracijos duomenis, kai kurie iš jų pasikeičia.

24. Klientas neturi perduoti savo paskyros ar Rezervacijos duomenų jokiose aplinkybėse trečiosioms šalims.

25. Jei Klientas nesilaiko šių Instrukcijų, Operatorius turi teisę nutraukti sutartį ir neteikti paslaugos.

Rezervacijos eiga

26. Rezervacija laikoma įvykusia kai Klientas gauna laišką apie įvykusią rezervaciją.

27. Klientas turi laikytis nustatyto vandens taksi grafiko. Pavėlavus atvykti, kitu metu paslauga teikiama nebus.

28. Jei dėl neprognozuojamų priežasčių paslauga tampa nepasiekiama, Operatorius pasiūlys panašią ar geresnę alternatyvą. Jei Klientui nepatinka alternatyva, jis gali atšaukti Rezervaciją ir gauti visą sumokėtą sumą atgal.

Kainos, mokėjimo tvarka ir terminai

29. Kainos nurodomos eurais (EUR) ir apima visus taikytinus mokesčius ir rinkliavas. Kainų pateikimas yra būtinas Rezervacijos metu. 

30. Prieš naudojantis vandens taksi paslauga, Klientas turi sumokėti už Rezervaciją naudodamasis mokėjimo būdais, nurodytais Svetainėje.

Baigiamosios nuostatos

31. Šios Sąlygos reguliuojamos Lietuvos Respublikos teisės aktais.

32. Žalą, pagal Lietuvos Respublikos įstatymus ir nustatytus pagrindus, atlygina kaltoji šalis.

33. Visi ginčai, kylantys dėl šių Sąlygų, bus sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, ginčai bus nagrinėjami pagal Lietuvos Respublikos teisę.

34. Klientai gali spręsti ginčus su Operatoriumi kreipdamiesi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilnius, Vilniaus g. 25, el. p. [email protected], tel. 852626751, interneto svetainė www.vvtat.lt) arba Europos Komisijos Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą (http://ec.europa.eu/odr).

Šios Sąlygos paskutinį kartą atnaujintos 2024-07-01 dieną.